några frågor

HAR
Har du ett förhållande nu? - Ja
Har du någonsin haft ett förhållande? - Det har jag
Har du allt du någonsin önskat? - Ja, bara lite småsaker 
Har du syskon? - En tvilling
Har du någonsin velat dö? - Ja
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Vem vet?
Har du en egen dator? - Yes, men den dör nog snart haha.
Har du varit på en riktig konsert? - Yes, Ulrik munther, Nanne Grönvall osv, haha
Har du några framtidsdrömmar? - Ja absolut!
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Nope
Har du någon fobi? - Har verkligen fobi för ormar, uschfyochblä!
Har du körkort? - Nope

VEM
Vem vill du träffa? - En massa som jag inte har träffat på ett tag skulle sitta fint!
Vem saknar du? - Dennis, Linda, Madde och Jenna
Vem fick du senast ett sms av? - Dennis
Vem skrev du senast ett sms till? - Dennis

Vem är din bästavän? - Madde och Linda
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Dennis eller Madde
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Det blir rätt så svårt att aldrig någonsin träffa den personen eftersom man stöttar på den rätt så ofta
Vem vill du prata med just nu? - Dennis , han är med på många svar haha 
Vem bråkade du med sist? - Min syster tror jag
Vems hus var du senast i? - Om inte mitt eget så var det Kerstin
Vem ringde dig senast? - Dolt nummer
Vem ringde du senast? - Dennis

VAD
Vad åt du senast? - Soppa
Vad drack du senast? - Tonic
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ''Det är lugnt ♥''
Vad heter du i mellannamn? - Sofia
Vad vill du heta? - Tycker Felicia är rätt så bra  
Vad tycker du om homosexualitet? - Jag tycker att det inte är något fel alls med att en kille gillar en kille eller en tjej gillar en tjej. Tycker det är grymt bra att de vågar stå för vilken kön de gillar
Vad tycker du om abort? - Tycker det är rätt så hemskt egentligen, men ifall man känner för att göra abort så får man väl ta det steget. Men tycker man ska tänka lite innan bara
Vad ska du göra efter det här testet? - Äta mitt äpple, haha
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - Jag har ingen aning faktiskt, jag tar mina tre önskningar när de kommer
Vad gör du just nu? - Svarar på alla frågor och tittar på film
Vad för sorts filmer gillar du? - Gillar alla olika kategorier
Vad har du på dig just nu? - Träningstights, en t-shirt, en kofta och underkläder
Vad ser du om du kollar åt vänster? - Min älskade säng 
Vad hade du velat göra just nu? - Ligga på en strand i Thailand
Vad ska du göra imorgon? - Ifall det är cup drar jag dit annars så ska jag fixa mina inlämningssaker

SKOLA
Vilken klass går du i? - 8B
Trivs du där? - Jadå, men skulle vilja gå i 8A
Har du bytt skola nångång? - Bara från lågstadiet/mellanstadiet till högstadiet
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Ja för det mesta tror jag
Är du mer en A-elev än F-elev? - Jag ligger väl i mitten skulle jag mer säga 
Kommer du bra överens med lärare? - Ja de flesta
Vilket är ditt favoritämne? - Idrott lätt!


KÄRLEK/SEX
Är du singel? - Nope
Vill du vara singel? - Nej absolut inte, har en underbar pojkvän!
Är du romantisk? - Haha, det kan jag nog vara fast på ett speciellt sätt
Spelar utseendet roll? - Det första man ser är ju utseendet men det är oftast insidan som gör så jag faller mer
Vad är din typ? - En kille som får mig att må bra


RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - När man har sex tycker jag att känslor ska ingå
Vad är klockan just nu? - Den är 22.27
Din favoritartist? - Har några stycken men Ulrik Munther såklart!
Vill du gifta dig i framtiden? - Det vill jag!
Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Jag trivs här jag bor, men kanske till Thailand
Är du helsvensk? - Lite thai har jag i mig minsann
Har du spotifypremium? - Använder knappt spotify
Vem beundrar du? - De som beundrar mig hehe, nej men jag vet inte riktigt
Har du en blogg? - Ja och du läser den just nu!

fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback