Göm all sorg med ett leende så kommer alla tro att allt är bra igen

Tiden rinner iväg verkligen och jag har inte kommit iväg än. Väntar på syster fortfarande sen går vi ut och går en runda. Vet inte riktigt hur långt eller länge men en bit iallafall. Vädret är inte det perfekta men det är bara att ta på sig lite extra sen ge sig iväg.
Fick hem mina kläder från Gina Tricot idag men väntar till mitt klädesplagg från BikBok ska komma med sen lägger jag upp det på bloggen. Är riktigt nöjd med träningsshortsen, hur sköna som helst verkligen och älskar färgen.
Ska försöka få liv i syster nu, bloggar nog senare kramisar.
fS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du varför ljuger du så mycket på din blogg? var dig själv för fan, om du ljuger här kommer ju ingen tro dig sen eller hur?

2013-01-03 @ 20:26:41
Postat av: Linnea

jättefin blogg!
Vad har du för slags design på själva bloggen ? :)

2013-01-03 @ 23:46:44
URL: http://edvinssonhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback