nu kan du få mig så lätt

Vem var den senaste du pussade? – Dennis
Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – Det har jag ingen aning om, haha
Hur många tjej telefonnummer har du? – Det är nog fler än killarna iallafall
Gillar du nån nu? – Det gör jag, väldigt mycket
Vad gjorde du inatt? – Låg i sängen och tänkte om saker som aldrig skulle bli till verklighet
Och i förrgår natt? – Samma sak fast målade också
Vad gör du innan du ska sova? – Övertänker, tittar på tv, lyssnar på musik eller läser en bok
Kan du prata med din mamma om allt? – Nej, inte längre
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Ja, det skulle jag
Såfall hur tog dom det? – Har aldrig varit gravid
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Ja ifall han ändå var min
Choklad eller glass? – Choklad nog, fast på sommaren är det glassen som gäller
Stövlar eller sneakers? – sneakers helt klart
Kjol/klänning eller jeans? – Kjol och klänning är så himla fint men passar knappt i det så jeans

Hårfärg - Ganska så mörkt
Längd - Kort, 1.58

Frisyr - För det mesta plattat med lätt tupperat
Ögonfärg - Mörkbruna
Skostorlek - 36,5 om jag ska vara exakt
Humör - Depprimerad, förvirrad men lite glad ändå
Vänster eller högerhänt - Högerhänt

Har du nånsin varit kär? – Ja, föll pladask
Tror du på kärlek? – Innan gjorde jag det
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Oj, ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – I tusen bitar
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Tyvärr, ja
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Ja, dåligt val
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Just nu är jag det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja, man blev ju själv det haha

Kärlek eller rik? – Kärlek

Vin eller öl? - Hm, beror på vilken sort 
Dag eller natt? - Natt

One night stand eller förhållande? – Förhållande

Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? – Cola 
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Beror på vilka/vem kvällen spenderas med
Färgfoto eller svartvita? - Blandat
Telefonkontakt eller face to face? – Face to face men är alltid rädd att man inte får veta sanningen vilken man oftast få med telefonkontakt.

Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Ja.
Har du nånsin gjort något du ångrar? – För många gånger
Har du hoppat bungy jump? – Nope, och skulle inte tacka nej till det!
Har du nånsin varit med i en olycka? – Nej, bara i olyckor med mig själv haha
Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej aldrig, skulle förmodlingen spy 
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Hahah om jag har!
Har du nånsin gått på bio ensam? – Nej, för ensamt
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Det har nog alla tyckt någon gång

Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Nej 

Sover du helst själv eller med någon? – Men någon

Skulle du vilja vara längre? – Ja några centimenter bara, kanske 1.65/8
Skulle du vilja kyssas nu? – Skulle ha varit mysigt 

Kan du röra på öronen? – Så skillad är jag inte
Kan du slicka dig på näsan? – Nej, är känd som världens minsta tunga höhö
Kan du kolla i kors med ögonen? – Ingen aning, haha
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja men vet inte ifall de gör det 
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Ja det skulle jag säkert kunna

Kan du va på en fest utan att dricka? – Ja
Kan dina vänner lita på dig? – Ja, det kan dom! 
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Ja en utav de sakerna jag kommer göra innan jag dör!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja nu kan jag det, innan kom jag alltid ut med något från affären haha

Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Nej
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Nej

Vem älskar du? – Familj, vänner & sängen
Vem är den bästa artisten/gruppen? – Gillar väldigt många artister och grupper. Men Ulrik, Håkan Hellström, Thomas Stenström, Dani M, Ebba Grön, Imagine Dragons, Justin, Eminem och många mer!
Vem pratade du senast i telefon med? – Mamma, bad om pengar haha
Vem är snällast i världen? – Min säng
Vem vill du prata med nu? – Personen vet nog det själv
Vem sov du senast med? – Dennis 
Vem vet allt om dig? – Madde vet nog mest om mig


Kod för att importera min blogg till Nattstad:2946010692 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback