studiedag

Känns rätt bra att sitta här hemma och ta det lugnt när dem andra skolorna har lektioner. Men lite tråkigt att man har studiedag mitt i veckan och inte på en fredag till exempel. Min dag kommer jag att spendera lite med att plugga och sedan träffa Madde, Dennis och Robin.  
Träningen igår var väldigt kladdigt och smutsigt, haha. Jag och Egget hade lerkrig typ, så vi var jätte fina. Men på slutet av träningen började jag må illa, jag tror det berodde på att jag knappast hade ätit något under gårdagen. Så när jag kom hem började jag med att ta ett varmt bad och sedan fick det bli mat. 
Nu ska jag och syster gå ner och äta frukost, ses. 
fS
Bild från matchen i Reftele i sommras med brudarna
Kommentarer
Postat av: DIYS

aw :D

sv: ja, älskar julen :D det är så mysigt :D

Svar: sv: Julen är en utav dem största tiderna på året heltklart ju! Men man hoppas på mycket snö detta året :)
Felicia Sjöberg

2012-09-27 @ 08:36:49
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback