plugg-dag

Har varit på gudtjänst och ätit lunch så nu drar jag igång mitt pluggande. Har fem läxor denna veckan så ska nog börja med att plugga. 
Mami vill åka till Gekås snart igen så hänger gärna med! Ska köpa en ursnygg jacka som jag inte köpte sist. Ska bara försöka få med henne på att åka snart med. Har börjat tänka på julklappar redan och hittat några redan, ska försöka köpa julklappar innan det blir försent. Har ju en hel del vänner, mina föräldrar och syster som jag ska köpa till. Har även kommit på en liten tidig julklapp till mig själv, behöver bara några hundralappar till sedan så blir den min! Kommer bli en överraskning!
Har inte så jätte mycket att blogga om nu för tiden egentligen även ifall jag försöker grunna ut något som jag kan blogga om. 
fS
Detta paret är hur gulliga som helst tillsammans, helt otroligt!
Jag har tidigare bloggat om dem och lär göra det igen. 
Och de heter Jesse Ryan och Samantha Lynn.
Inlägget jag tidigare har gjort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback