jag vaknar upp i min ensamhet

Förlåt för dålig uppdatering och kan redan säga att det kommer vara så tills helgen. Har fullt med läxor, träningar och match. 
Igår spelade jag med B-laget, gick sådär för mig. Tyvärr så förlorade vi med 0-4. En hel del stryk på plan fick man.. Hade så ont när jag kom hem så kunde knappt gå, gjorde så himla ont. Men idag när jag vaknade hade det minskat som tur var. 
Lissie kommer lite efter sex och så åker vi till träning. Ska vara en liten extra coach istället för att träna. Ont i halsen, förkyld, då ska man nog inte spela fotboll egentligen. Och speciellt inte när det regnar ute. Jag kommer att bli ännu sämre.. Blev sämre från igår så vill helst bli bättre. 
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback