helt underbar är du

Såg nyss på Big in Japan som sagt, åh så himla fin är han. Har alltid sett han i hans stickade mössor men nu på videon hade han en stickad mössa där han hade vikit upp kanten, så snyggt! Han är för himla underbar måste jag säga!
Han höll även på att skriva några låtar och dem lät perfekta, längtar tills dem kommer ut!
Idag är det exakt 34 dagar sen jag kramade honom, såg honom uppträda live, stod i kö två gånger för att få träffa honom, kramade Kalle, fick en massa saker signerat osv. Jag saknar honom och jag får inte se honom förens nästa år, hur kommer jag klara mig?!
Jag älskar dig Ulrik! ♥
Drar mig mot sängen nu och ska drömma mig bort (Ulrik), godnatt!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback