good time

Hallå där kött och blåbär, igår hann jag inte blogga pågrund av att jag somnade när jag kom hem efter skolan, träning, körde hem Lissie efter träningen sedan skulle jag duscha och fixa lite tills nästa dag. 
Idag var vi i Åminne, 8A/B, gick på lite olika stationer, smakade på en maträtt och lite annat. Fick gå runt med ett förkläde och en keps/basket, jag, Ame och Pontus var heltklart coolast i våran grupp, haha. Det var inte så jätte intressant att gå runt där och så men det var roligt att få umgås med 8A. 
Imorgon blir det skola som vanligt och träning efter det. Åh, älskar gemenskapen och lagandan vi har i laget, blir så glad av det, haha. Tagga match mot Gnosjö hemma till helgen! Två till matcher och sen är serien över, vi vinner denna serien tjejer! Kom igen!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback