du är en del av mig

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, blev inte att åka till Värnamo pågrund av att affärerna stänger två och så kände vi att vi inte skulle hinna med allt osv. Så har pluggat lite franska och svenska nu.
Lissie är på konfa hela dagen så försöker vara social med henne så hon överlever, haha. Imorgon åker jag nog till henne och spendera dagen med henne, fett bra!
Ikväll blir det som sagt kalas för farbror Kenth, stannar där hela kvällen så jag ska se ifall jag kan låna kussens datorn någon gång och slänga in ett litet blogginlägg. 
Igår var det första gången på minst en månad jag pratade med en utav mina bästa killkompisar, kändes bra att prata med honom igen. Pratade om allt möjligt, minnen och allt. Det var roligt. På måndag ska han opereras och jag sa till honom att jag skulle egentligen vilja vara där när han vaknade upp efter operationen, men går ju i skola då usch. 
Ska nog ut och måla klart min skateboard nu så den blir klar någon gång, ses!
fS
En utav mina favorit bilder tillsammans med bästavän, I love you
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback