bekännelser

Jag är helt kör i Thomas Stenströms låtar. Älskar alla hans låtar men min favorit är Detsamma.
 
Tidigare kunde jag äta hur mycket pizza, hambugare osv. Ifall någon undrade ifall vi skulle beställa hem pizza, åka till donken eller något liknande så sa jag ja direkt, nu hoppar jag hellre det. Ifall vi åker till donken tar jag hellre en skål sallad istället. Och pizza har jag tröttnat på, nästan helt och hållet. Äter en liten bit sedan går jag för jag får inte ner mer. 
 
Jag har börjat gilla lite smått att plugga, haha. Nu kan jag sätta mig och börja göra läxorna utan att någon behöver säga till mig. 
 
Jag kommer ihåg för ungefär 1,5 - 2 år sedan var jag ungefär som ett emo. Klädde mig oftast i dystra färger, trasiga jeans, min tokio hotell tröja osv. Blev lite halvt mobbad i sexan. Mest pågrund av min stil. Även ifall jag hade mina tråkiga stunder så hade jag underbara vänner som stöttade mig. 
 
Jag har börjat tröttna på facebook en hel del. Tycker det är rent ut sagt väldigt mycket skit som har börjat ta över facebook. 
 
Jag är sjukt trött på dem personerna som förändras väldigt fort och bara glömmer bort en. Och det är en liten anledning till att man tappar vänner och tappar kontakten. Och att förlora vänner är inte precis det bästa som kan hända i sitt liv.. Speciellt inte dem som betyder en hel del. 
 
Jag brukar nästan aldrig vara sjuk men när jag väl blir det åker jag på saker som pågår i en vecka eller två. Och är väldigt jobbigt. Om man bort ser förkylning och halsont för det får jag varje år. Men sånt som får mig att stanna hemma.
 
Jag älskar att gå runt i oversize tröjor. Helst med något gulligt motiv eller ett helt vanligt motiv. I vinter ska jag satsa på många stora, mysiga, snygga tröjor. 
fS
Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Hej, jag mår okej :) sjdå :)?

Svar: sv: okejokej, jodå fint! Har du någon rolig tävling eller något på gång? Länka gärna isf :)
Felicia Sjöberg

2012-09-05 @ 22:49:02
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback