bekännelser

Jag älskar glögg, åh så himla gott! Jag lägger alltid i massor med mandel med för att göra det lite ätbart med. Glögg är en utav dem godaste dryckerna man kan dricka. Det är speciellt gott på julen men kan dricka det när som helst på året egentligen. 
 
Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan musiken. Hela min värld skulle bli tyst typ. Lyssnar oftast på musik innan jag går och lägger mig, i skolan, när jag jobbar, när jag är vid datorn, ska fixa mig osv. Musiken är alltid i bakgrunden. 
 
Under dem två senaste åren har jag blivit mycket mer känsligare än vad jag var förr. Förr grät jag nästan aldrig, fick knappast någon känsla när jag såg ett skadat djur, gråter hela tiden av filmer nästan osv. Nu gråter jag nästan varje vecka på grund av alla olika saker. Det är lite störande eftersom jag vill inte vara den tjejen som är svag inombods egentligen. Jag kunde ta mycket skit förr och det kan jag fortfarande. Men det gör ondare i själen nu. 
 
 Havreflarn är en utav dem godaste kakorna i världen, enligt mig. Det är så himla gott att jag nästan kan äta upp ett paket själv. Har aldrig testat att baka dem själv men ska nog ordna det. 
 
Ibland har jag riktigt svårt att bestämma mig ifall jag ska satsa eller ifall jag ska hoppa det. Som till exempel, Västerviks lägret, först ville jag inte gå på det men när jag väl kom dit och lärde känna dem andra blev det roligare och nu efteråt ångrar jag mig rejält att jag inte satsa 110. Så är väldigt besviken på mig själv nu..
 
Jag älskar fruktpajer! Hallon, plommon och äpplepaj är mina favoriter. Det är så himla gott, när man känner hur frukten smälter på tungan åh så gott! Farmor lämnade lite äpplepaj igår så ska ner och äta det senare.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback