back on track!

Vi är förlorade jag och du, ingen av oss vågar tala ut
Ingen av oss säger vad vi känner, nu står vi här men vi är bara vänner
Finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare det är bara så
Och om allting skulle falla imon så vill jag veta att du visste hur jag kände det då
Thomas Stenström - Detsamma
Nu är jag tillbaka efter en vecka och några timmar. Jag hoppas att jag fortfarande har kvar mina läsare och jag hoppas att nya har hittat hit. 
Under dem dem dagarna jag har varit borta har jag spelat med både A & B-laget, varit med min bästa vän Lissie, varit på tjejkväll hos Madde, haft friluftdag i skolan med min klass och 8a, bränt mig på Lissies vågtång så har ett märke i pannan, haha, tittat på 99:ernas match, började med konfan idag, varit på kräftskiva, träffat kompisar och annat. Så jag har haft ganska fullt upp i veckan, fullt med läxor osv. 
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback