slut för alltid.

Klockan börjar dra iväg och jag ska strax lägga mig i sängen. Imorgon blir det match, kvalmatch!! Hoppas det blir vinst och att det kommer gå bra! Och sen när jag kommer hem ska jag måla om nattduksbordet ännu en gång.. Den är fortfarande lite blåaktig när den står uppe på rummet så ska försöka ännu en gång.
Madde är på fotbollsläger utanför Växsjö så har smsat lite med henne. Saknade henne på lägret! Hon brukar alltid vara med och spela med a-laget när jag är med, men nu är hon och tar chansen att kunna spela med smålandslaget! Hoppas hon gör sitt bästa och inte som mig, ångrar mig ordentligt efter..
Ska borsta mina små tänder nu, puss.
fS
I love you, my lovely friend! ♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback