bekännelser

Jag är fruktansvärt rädd för ormar! Om jag är ute och går/springer och ser en orm kan jag knappt gå/springa förbi den. Isåfall tar jag en annan väg eller tar samma väg som jag komifrån. Och ifall jag läser en bok och vips så kommer det upp en bild på en orm utan förvarningar så slänger jag ner den på golvet direkt!
 
Jag har gått och blivit kär i doftljus. Har använt doftljus i några månader nu och kan inte ens beskriva den känslan man får när man tänder ett nytt ljus och det börjar luktar direkt. Åh, så himla gott luktar det!
 
Jag är mycket gladare nu än vad jag var för någon månad sedan. Livet har börjat bli mycket bättre och jag har inte så många deppiga tankar längre utan tankar som får mig att alltid le ersätter mer än hälften. 
Jag har även börjat se livet på ett ljusare sätt och jag försöker leva dagen så gott som det går!
 
Jag förstår mig inte på dem människorna som har den tiden till att skicka iväg en eller flera onödiga kommentarer på facebook. Att dem ens kan sitta där bakom dataskärmen och skratta medans dem vet att den som får den eller dem kommentarerna och blir ledsen, nertryckt eller något. 
 
Jag har verkligen ingen talang inom att sminka på olika sätt. Jag använder mig alltid av en variant medans det finns flera tusen där ute. Jag vill lära mig att sminka på ett ''wow'' sätt, så som man kan se på bilder. 
 
När jag var mindre var jag verkligen hur blyg, speciellt när det gällde att träffa nya människor. Jag kunde knappt ringa till min egna släkt..Jag hade absolut stora problem inom det området. Men nu genom dem senaste två, tre åren har det börjat släppa mer och mer. Och det är en stor lättnad! Nu kan jag skämma ut mig inför nya människor redan efter första träffen, haha.
 
Jag är ganska rädd för skräckisar. Ibland kan jag knappt titta på nya skräckisar som jag aldrig har tittat på tidigare, men ifall jag har sett den filmen tidigare så är det lugnt men annars så vill jag bara gömma mig under täcket. 
Men då är det bra att ha en mysig kille vid sin sida!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback