you never walk alone

Jo men hejsan, min dag har varit toppen om jag tar bort biologin. Skola som vanligt och sedan skulle jag med Dennis hem. Fick först frysa lite och sånt innan bussen kom sedan när vi kom hem till Dennis gjorde vi väl inte så jätte mycket. Vi tittade på film och chillade för det mesta. Sen när vi skulle ut för Dennis skulle träna lite så kom dadi när vi precis kom utanför dörren och skulle gå, lite tajming och även lite synd. Skulle gärna vilja stanna där lite längre. 
Imorgon blir det skola som vanligt, träning på kvällen och så ska jag hinna med att plugga till kemin och lite SO. 
Och på söndag åker jag och några till i laget till Växsjö för att spela cup.Vet inte ifall det är 5-manna eller 7-manna, vet inte heller ifall det är på konstgräs eller grus heller, så ja, men vi kör ändå!
Nu ska jag ner och tar mig en kopp te, äta lite mörk choklad, smsa älsklingen och titta på fotboll! Sverige mot England, kom igen SVERIGE! 
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback