Trust the real you, not the wannabe you

Godkväll världen! Ligger just nu efter en riktigt härlig dag!
Började dagen som vanligt genom att skynda sig lite med sminkningen, håret och outfitsen, åt lite våfflor till frukost och sedan till skolan. Sista timmen då vi hade idrott dansade vi. Och jag kan väl säga att jag inte är så jätte bra på dans.. Så dansar runt där i salen och ler för kan inte stegen typ, haha. Men trots det så vann jag och Jacob idag, det bästa paret! Härligt Jacob, teamwork!
Efter skolan hängde Dennis och Robin med hem, chillade mest tills Madde kom, åt tacos och sen blev det träning. Rei från Smålandslaget (som bland annat var med när jag i Västervik och Moheda) kom och tränade oss idag. Han har kommit en gång innan och så ska han vara med på några träningar framåt. Dennis och Robin var på gymmet så länge och tittade lite på träningen sedan körde mami hem Robin och Dennis så kom inte hem förens halv tio ungefär men det var mysigt i bilen så kunde ju inte göra något annat än att spendera lite tid med killarna igen. Det blev lite sång, kola ätande och annat.
Åt en lussebulle och drack en kopp kafe när jag kom hem, duschade, tog fyra tabletter och nu ska jag strax sova. Ska bara försöka få tag i Dennis innan, eller så kanske han har somnat.. Vi sov lite idag tillsammans för var så trötta, så gulliga som somnar bara sådär när man ligger jämte varandra, haha ❤
Imorgon drar jag och laget till Burseryd för att spela cup, äntligen!! Åker kvart över fem och ifall vi kommer till final (som vi måste/kommer göra) så kommer den spelas halv elva på kvällen, så det kommer bli en lååång dag!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback