ready, set, go

Nu sätter jag igång mitt sundare liv på allvar! Har sagt det flera gånger tidigare men nu är det på riktigt! För det första så vill jag få upp min kondis och bygga upp lite muskler. Ska även försöka att inte äta sötsaker varje dag i veckan utan unnar mig med en liten sötsak då och då bara.
Men nu när det börjar bli kallare och det blir mörkt fortare så kommer det att bli lite svårare men ska försöka hinna med att springa några gånger i veckan iallafall. Får ta på mig varmare kläder och i värsta fall så får jag springa med pannlampa, haha. Eller så får jag åka till bredaryd eller reftele och springa el-ljusspåret.
You can do this, never give up. Never!
fS
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

gick in i samma tänk för ett tag sedan! Mår bra av det :)

2012-11-18 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback