min dag

Eftersom jag stannade hemma idag från cupen medans dem andra som skulle vara med spelade en massa fotboll och hade det roligt så rensade jag gamla skolsaker, garderoben och lite annat. Som tur är så har jag inte ont i huvudet längre, halsen har blivit bättre, det gör inte så ont i kroppen längre och så har förskylningen börjat släppa mer och mer nu. När jag vaknade idag kändes det bättre och jag ville åka till cupen men det fick bli att stanna hemma försäkringhetens skull, vilket också är bra egentligen. 
Lite senare på eftermiddagen kom Dennis hit och tog hand om mig lite. Kändes genast mycket bättre när han var vid min sida! Vi tittade på film, små fajtades och allt som vi brukar göra när vi är. Testade Dr.Pepper'n igår och kan inte beskriva med ord hur äcklig jag tycker den är.. Så gav den till Dennis och såklart så älskar han ju Dr.Pepper..
Förhoppningsvis blir det skola imorgon, vill helst inte missa något i skolan och så efter skolan stannar jag en timme till för att läsa på fysik lite extra. Jag fattar ju noll inom fysik så det förklarar nog ganska mycket. 
Ska ner och göra te nu, sen skriver jag några bekännelser, puss!
fS
 
Kommentarer
Postat av: Vickan

Bild på kläder du rensade?

När kommer bekännelserna??

2012-11-18 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback