Le week-end

Min helg har varit toppen än så länge, vilket som är hur bra som helst! Livet börjar gå mot en ljusare sida mer och mer, älskar't!
I fredags var det skola som vanligt. Hade utvecklingssamtal under skoltid så slapp halva kemin. Efter skolan åkte hela familjen till Värnamo och handlade lite sedan när vi kom hem började jag små städa på rummet och fixa allt inför att Dennis, Madde och Robin skulle komma. Vi chillade, var ute och gick, lagade mat, tittade på film osv. Sov tillsammans med Dennis inatt, åh vad jag har saknat det! Älskar att sova på hans bröst och höra hans hjärtslag, värmen från honom, lukten från honom, hans arm runt mig och allt. Går inte att beskriva hur skönt det är verkligen, sover hur skönt som helst.
När vi vaknade satte vi igång tvn, åt lite onyttigt till frukost och hade det allmänt chill som vanligt. Runt två blev jag och Dennis lite små trötta så vi somnade såklart direkt nästan, har nog inte sovit så gott på flera år. På måndag fyller gubben 15 år så har köpt en liten present till honom och jag hoppas han gillar den! Mamma hjälpte mig att välja och så fick vi hjälp av killen som var i kassan så förhoppningsvis blir det bra!
Idag har jag pluggat en massor med läxor, gick bättre än vad jag trodde faktiskt! Har gjort två inlämningsuppgifter, läxor och läst lite tills proven. Har blivit bättre i skolan nu enligt mina lärare och mina föräldrar så det känns mycket bättre när jag gör läxorna nu!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback