Ifall drömma kan gå i uppfyllelse så borde du ha varit här just nu❤

Ska strax gå och lägga mig, hade träning innan, duschade och har nyss pluggat till kemi provet vi har imorgon. Julia hängde med efter skolan idag, längesedan vi var. Vi chillade mest, åt glass och hade det allmänt roligt!
Har börjat bli förskyld och har ont i halsen, håller jag på att gå och bli sjuk?! Vill verkligen inte bli sjuk! Det är inte så jätte kul att ligga hemma och inte har något att göra, dessutom så missar man en del i skolan, gillar inte känslan av när man är sjuk heller och så vill jag inte vara borta från Dennis.
Imorgon är det fredag, wiho! Kommer att vara hemma och ta det lugnt imorgon efter skolan och på lördag sedan på söndags samlad vi vid sju på morgonen, åh herregud, kommer jag att överleva då?
Går och lägger mig nu, godnatt!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback