you & me

Har glömt att berätta att jag fick ett sms av Lissie igår kväll, blev hur glad som helst!
Hon berättade lite allt möjligt, frågade lite saker och sånt. Fick ett långt meddelande av henne.
Jag trodde att något hade hänt för hon smsade, men hon mådde toppen och det gjorde de andra med.
Smsa lite med henne, sen var hon tvungen att sluta smsa eftersom det kostade ganska så mycket att smsa från utlandet.
Jag saknar henne, och vi ska träffas så fort hon har kommit hem. Vi ska försöka iallafall!
Hon ska smsa när de har landat här i Sverige och om hon orkar/vill så ska vi försöka träffas så snart som möjligt när hon har kommit hem. Kanske redan första dagen så drar jag till henne.
Till helgen kommer hon hem, hon ska få en massa kramar av mig!
Kom hem nu Lissie, jag saknar dig!
Ni får tre bilder på mig och Lissie. Sista bilden är för goe tycker jag, haha ♥
fS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback