SUMMER 2012

Kärlek till vädret! Så fort jag kom hem tog jag på mig bikinin och la mig i solen. Solade i kanske 1,5 timme och sedan pluggat. Har fått lite, lite färg och det är alltid en bra början. Jädra vad jag ska sola och bli brun i år!
Det har varit hur gött som helst med lång helg, massa med roligheter har det blivit! Och idag blev det skola, det gick ganska så snabbt så det var inget att deppa över. Gick ner till Esset med kompisarna och köpte glass, ännu ett tecken på att sommaren är verkligen på väg. För mig blev det en Magnum Strawberry, en favorit mumsmums.
Ska ner och äta kvällsmat sedan blir det att slå in Äggets födelsedagpresent, fixa Hannas armband och packa tills imorgon. Ha en bra fortsättning!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback