ska svara på komentarerna idag!

Har fått en massa komentarer som ligger på lager nu känns det som, ska svara på alla idag!
Kom nyss hem från en underbar dag med Lissie. Cyklade till henne på förmiddagen, vi fixade oss lite, åkte till gisledagarna och var där någon timme. Det första vi gjorde var att köpa en korg med jordgubbar, mumsmums. Sedan åkte vi hem, körde moppe och det gick hur bra som helst för oss! Vi var riktiga proffs tycker jag (kommer bilder och videos), körde typ hela kvällen, klockan blev nio och vi åt grillat. Sedan cyklade jag hem i det fortaste jag bara kunde för att sedan kunna cykla till anneberg och träffa tjejerna men dadi var så himla tjurig så var tvungen stanna hemma. Och vad ska jag göra nu tills jag ska sova? Har ingen aning, så får bli bloggning.
Ska dunka musik nu och götta mig, är så himla varm så tror jag spricker snart.
fS



två bilder från dagen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback