my heart must be true

Har kommit hem från skolan och skärit upp en bit vatten melon till mig och syster. Snart kommer mami och dadi, så drar vi till Värnamo och shoppar inför skolavslutningen, tjejkvällen på fredag och annat.
Tjejkvällen i lördags var en underbar kväll! Mycket skratt, skämt, snack och allt annat mellan himmel och jord. Sen vid tio, elva på kvällen började vi titta på Julias Ögon, den var läskig kan man säga. Iallafall lite, Moa var nog den som skrek mest, haha. Direkt efter den filmen tittade vi på en liten komedi som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Finns mycket mer jag kan ta upp men det får vara för denna gången.
På fredag blir det tjejkväll hos Egget. Egget och Ame har fyllt år så ska köpa något litet idag, vet inte vad de önskar sig men ska försöka hitta något!
Var hos Simon igår och vi gjorde inte så mycket mer än lite mys samtidigt som vi tittade på film. Sedan lite innan halv sex gick jag till Eve och så skulle hon lära mig spela piano. Gick ju sådär, men lär mig nog snart!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback