Lissie gästbloggar

Ni kanske har märkt att min kompis Lissie har börjat gästblogga lite på min blogg? Hon kommer att få göra det så ofta som hon bara kan eftersom jag inte kan blogga så jätte ofta längre. Så förhoppningsvis blir det fler inlägg från henne snart!
Min dag har varit chillidill! Skolan som vanligt och sen när jag kom hem cyklade jag direkt till Lissie. Vi slappade lite i början sedan körde vi moppe igen. Lissie har blivit riktigt grym på det! Hennes dadi, Petteri får nog snart åka och tanka den, haha. Som sagt, min och Lissies nya hobby!
Sen så åt vi lite samtidigt som vi tittade på js (Jersey Shore) och sedan ut och åka igen, tittade på js igen och sen blev det fotboll. Fast det blev ändå inte så mycket fotboll eftersom tre små killar kom och snackade med, helt random sådär så vi cyklade hem efter det direkt, haha. De var ju inte precis som de andra killarna.. Trevliga!
Fick även en t-shirt och ett jätte fint armband från Spanien av Lissie, tack!
fS

Kommentarer
Postat av: Spystina

Va kul att du är med i veckans grymmaste.

2012-05-31 @ 21:20:46
URL: http://spystina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback