It's my story, not yours

Datorn laggar och jag tror att den dör snart faktiskt.. Jag hoppas att den inte gör det! I need it! Ska kanske ta en paus från datorn några dagar och se ifall den behöver vila. Jag hoppas att det är det!
Målar naglarna i en rosa nyans så de blir fina. Jag hade inget att göra så ja.
Imorgon åker vi till Värnamo för att se på teater, Hamlet blir det denna gången. Kommer bli spännande!
Och sen på kvällen blir det träning, har saknat fotbollen lite fast jag har bara missat en träning.
Sista timmen idag i skolan så hade hjälpte Alma mig att göra ett armband (första armbandet på bilden), och jag blev faktiskt nöjd för att vara en ny börjare. Den andra är Joels och den tredje fick jag av Lissie från när hon var i Cypern.
Ska packa och fixa lite tills imorgon, puss.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback