Har blivit utmanad!

Elin har ställt 11 frågor till mig som hon själv kom på. Tidigare fick hon elva frågor av någon annan.
Hon svarade på dem 11 frågorna och nu är det hennes tur att utmana 11 andra bloggare att svara på 11 stycken frågor som Elin kom på och jag blev en utav dem 11. Ni kan hitta Elins blogg här!
Jag ska svara på dessa 11 frågor och sedan ska jag skriva 11 frågor till 11 andra bloggare, om ni är nyfikna på vilka kan ni hitta dem längst er. Och så fortsätter man så! Hur enkelt som helst och samtidigt är det ju jätte roligt!

Elins frågor:
1. Din högsta dröm?
Jag har ingen speciell dröm men den högsta är nog att få komma med i något stort fotbollslag!
2. Favoritfärg och varför?
Favoritfärgen består av många färger. Alla härliga och somriga färger.
3. Några roliga planer för sommaren?
Massor med stek, kompisar, festivaler, ute kvällar, grillning och bara leva livet!

4. Favoritdel i ditt rum och varför?
Min säng heltklart! För den är så mysig och är alltid snäll mot mig.
5. Varför och när började du blogga?
Jag startade denna bloggen 5/7, 2011 och jag ville ha en plats där jag kunde dela med mig av mitt liv, kunna skriva av mig och kunna bli en ganska så stor bloggare i mitt område. Men om jag är en ganska så stor bloggare i mitt område tror jag inte har slagit in än, haha.
6. Chokladbollar eller kladdkaka?
Beror lite på, älskar min systers kladdkaka och chokladbollar kan man inte leva utan!
7. Favoritplagg och varför?
Min tjockiströja som jag köpte på killavdelningen och för att den är så himla mysig.
8. Är du kär? Isåfall, hemligt eller öppet?
Ja, jag är kär och jag tror faktiskt att det inte är så hemligt längre. Jag och min Simon Petersson ♥
9. Drömfärg på håret? Gärna bild här!
Jag har alltid velat bli blond faktiskt, men aldrig vågat testa haha.
10. Hur skulle du beskriva din musikstil?
Min musik stil är en blandning mellan himmel och jord! Jag kan nog beskriva den bäst som om jag känner mig lite nere så tar jag lugnare låtar osv.
11. Vad ska du göra när du gått ut skolan?
Jag ska försöka komma med i något stort fotbollslag, bli fotograf eller jobba inom musiken. Om jag kunde göra allt skulle jag göra det heltklart!
Och så ska jag skaffa mig min prins och gifta mig!


Mina frågor:
1. Har du något djur? Vad för något isåfall?
2. Har du en förebild? Vem och varför?
3. Vad spenderar du mest tid på vara vid datorn eller sitta med familjen?
4. Favorit klädesplagg? Ta gärna med bild här!
5. Vad vill du bli när du blir äldre?
6. Favorit låt just nu?
7. Har du en pojkvän?
8. Om du fick åka till vilken plats du än ville och det finns inga gränser, vart skulle du vilja åka då?
9. Sockerkaka eller dumlekaka?
10. Favorit affär?
11. Varför började du blogga?
Jag utmanar: Kimberly, Linn, Lynne, Holm, Lovisa, Linnea & Sol, Hanna, Emelie, Isabelle, Johanna & Vira
Kommentarer
Postat av: Madame Hoffa

Hej!



Nu har jag dragit vinnaren i Dagens Blogg. Kika in och se om det var du som vann. Om inte, så anmäl dig gärna till nya omgången i samma inlägg. Den avslutas vid midnatt :)



Ha en fin helg!

2012-06-01 @ 10:35:58
URL: http://madamehoffa.se
Postat av: Sofia

Bara fint, vad gör du? :3

2012-06-01 @ 10:43:39
URL: http://byfia.com
Postat av: Jessy

Du har blivit utmanad av mig att svara på 11 frågor som jag skrivit. Mer information hittar du här:

http://jessyland.blogg.se/2012/may/11-fragor.html

2012-06-01 @ 15:28:04
URL: http://jessyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback