fotboll för livet

Hela veckan har det varit sol och varme! Har gått runt i shorts exakt hela tiden, utan tights till och med. Vilket väder säger jag bara!
Jag hoppas att det kommer ligga i ända fram tills sommarlovet och sedan fortsätta efter det med.
Imorgon är det match mot Gislaved, och jag hoppas att vi tar dem! Sist vi mötte dem blev det 4-0 till oss men ska inte underskatta dem för det. Vi måste ligga i till hundratio och verkligen försöka ha ett bra spel som alltid!
Kommer ha tre hemma matcher på raden tror jag det var, hur härligt är inte det? Jag älskar våra hemma matcher, haha. Jag orkar inte åka bort och spela egentligen. Haha, men det tillhör fotbollen!
Jag har brist på bloggande men ska försöka hitta på något att blogga om!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback