förvirrad och krossad.

Jag har en vän, eller rättade sagt jag hade en vän som jag alltid kunde prata med. Nu vill hon inte ens ha mig i hennes liv. Jag har gjort mina misstag och erkännt dem. Men hon kan aldrig se hur ledsen jag är.
Känns som allt är bara mitt fel, men ändå så vet jag att allt är inte mitt fel. Känslan man får varje gång man ser henne.
En vän som stod mig så nära i vårt och tort är borta. Efter redan första gången klickade vi, du blev genast en utav mina närmaste.
Alla ord jag har kallat dig, allt jag har sagt, allt som jag ångrar.
En vacker dag, önskar jag att du kommer tillbaka.
Jag är hemskt ledsen, trött på hela grejen.
Jag ville inte förstöra men det är redan för sent. Jag kommer ihåg ditt leende.
Jag är nästan säker på att denna text inte ens kommer att ändra på något, men vad kan jag göra? Jag har inget annat val.
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och ändra på allt.
Snälla, Nellie Westman. Du var den vännen man inte ville förlora.
Ångrar allt jag har sagt till mina vänner om dig, fan jag är en skitstövel.
fS



Kommentarer
Postat av: TwoGiirls!

sv: Härligt! Här är det bra



/Zahraa =)

2012-05-01 @ 14:10:44
URL: http://twogiirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback