a week if I was lucky

Fick lite kläder av Madde idag, de var jätte gulliga och hade Hello Kitty mönster på. Ska klippa ner ena så den blir kortare.
Imorgon är det onsdag, sista dagen för denna veckan i skolan och så ska jag till tandläkaren. Har faktiskt längtat till att få gå till tandläkaren. Har inte varit där på åratal känns det.
Och sen senare på kvällen kommer kanske Jenna, men vi har ett litet problem. Har träning klockan 10.00 på torsdagen, och ska på träningen heltklart så ska se ifall vi kan gå upp lite tidigare och så får hon titta på träningen.
Har träning vid halv sju ikväll, orkar jag gå? Ja, det tror jag! Måste ut och röra på mig känner jag.
Är så himla trött, somnade runt tolv igår. Måste gå och lägga mig tidigt!
Ska städa på rummet, har en massa saker som ligger överallt i rummet.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback