What I'm made of

Har tröttnat på min design igen, så i veckan eller nästa vecka kommer jag förmodlingen ha skaffat en ny! Jag har lite tankar över hur den ska se ut, men ska försöka skaffa lite inspiration i veckan osv. Jag hoppas att jag inte tröttnar på den designen så fort som jag har gjort den senaste tiden, haha.
Sitter och chatta med Julia om vår fysiklärare Sven.. Ja, jag börjar fundera lite över hur Julia verkligen mår? Haha, härlig tjej! Båda taggar fysik imorgon med, hm.. Jag vågar inte ens gå in dit längre, HAHA! Julia har skrämt mig för mycket..
Ska svara på lite sms och sedan plugga engelska, puss.
fS

Kommentarer
Postat av: juliiia hoolm

HAHAH, härlig tjej?

vet jag inte precis..<3

2012-03-28 @ 16:36:12
URL: http://carpediiieem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback