länge lever livet!

Hej, förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna! Har inte haft tid nästan. Har haft plugg, träning och jobb så har inte hunnit ett dugg nästan.
Hade världens chillaste dag idag! Började med sovmorgon, kemi, matteprov, lunch, chillade ute i solen, SO och sedan hade vi svenska ute i solen. Vi skulle öva inför svenska provet nästa vecka men det blev inte så mycket övande istället blev det flum, kullebytor och väldigt mycket med skratt. Vädret var på topp, hur fint och varmt som helst så jag, Julia och Gustav solade lite, skönt!
Sen när jag kom hem så fikade jag lite med syster och sen jobbade jag tills det blev mörkt. Syster spelade match med damlaget och de vann med 6-0, grymt tjejer! Skippade matchen idag bara för jag skulle jobba och för jag hade ingen större lust idag.
Kvällsmaten blev kebabtallrik som jag och dadi lagade. Lite failad blev det men gott ändå, haha.
fS

google
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback