två grymma dagar!

FREDAG- Dagen började nog inte så jätte bra.. Jag hade glömt bort att vi hade sovmorgon så kom till skolan som vanligt. Skolan gick väldigt snabbt och sen den sista lektionen hade vi svenska och jag tror aldrig att jag och Julia har jobbat så hårt någon gång tidigare, haha.
Efter skolan åkte jag, Madde och Julia hem till Sam, gick ner till smålänningen, fikade, handlade godis, när vi kom tillbaka till Sam spelade vi lite MW3 tror jag det var och sen skulle vi gå och möta Dennis och Cican.. Men det blev ju inte så för de missade att de skulle av vid bredaryd så de fortsatte mot reftele, HAH.
Så vi åkte till reftele istället och träffade Nellie mysen!
Åt på macken som vanligt och bara hade det allmänt roligt hela kvällen! Hände väldigt mycket så orkar inte skriva allt, haha.
Vid ungefär elva så kom mami och hämtade oss alla och så skulle vi sova hos mig. Efter tolv tror jag det var så ringde Simon mig och i först en timme och sen blev det en timme och en kvart, roligt att snacka med honom! Haha, han ville sova men tvingade honom att inte sova utan snacka med mig. Mitt under natten så ringde Cican mobil, hon svarade och somnade, haha. Såg så roligt ut och sen idag på morgon fattade hon ingenting, haha. Cican ♥
Vi tittade på American Pie 2 och sen så skulle vi sova. Jag och Nellie delade på min säng och de andra fick sova på två madresser. Var lite svårt att få ner Cican från min säng först men det gick!
LÖRDAG- Vaknade kvart i nio pågrund av att Dennis mobil hade redan ringt 58651 gånger och han hade inte ens märkt det..
Chillade lite på rummet, tittade på tv och sedan gick vi ner för att göra frukost och det blev ägg, bacon och kaffe, mums!
Dennis, Sam och Cican åkte hem under frukosten så efter frukosten gick jag, Madde och Nellie en runda. Vi gick till skogen och hade en liten picnik. Så himla fint var det!
Satt på en sten + filt och chillade. Solen sken och det var inte alls kallt.
Efter att ha varit där ett tag gick vi hem, fixade lite på rummet och oss själva sen gick/cyklade vi och mötte Simon. Madde gick till Issa för att rida så vi andra gick hem till mig och pratade för det mesta.
Sen så skulle Simon äta hos sin farmor och Nellie stack efter maten som jag hade lagat. Blev faktis gott och de gillade det. Potatisgratäng med kottlet.
Var ute och sprang med syster och sen till kusinerna för att sälja New Body och nu sitter jag här.
Ett väldigt långt inlägg men jag försökte att inte skriva allt, haha.
Aja, hoppas att ni orkade läsa det!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback