Simon Gustavsson

Jag vet inte var jag ska börja men det kan nog börja såhär..
Jag vet inte hur allt började, men jag tror att allt började genom internet. Vi har träffats 2-3 gånger, snackat i tele och irl, jag har sett dig spela fotboll ett par antal gånger utan att du har vetat om det och jag kan ju inte ljuga om att jag vill lära känna dig bättre.
Med dig kan jag prata om allt mellan himmel och jord, inga gränser. Att bara kunna ringa en signal och veta att du finns där om något har hänt. Vi har ganska så mycket gemensamt och det gör ju allt mycket enklare. Bakgrunden som du har, har jag haft i några år. Jag är hur glad som helst som har fått lära känna dig, just dig.
Fast jag bara har känt dig i något år och träffat 2-3 gånger känns du som en utav mina närmaste.
Du är den killen som alltid ser mig som jag är och inte som någon annan.
Efter alla dina fina komentarer så kan man nästan inte ens ta emot fler, för det blir bara för många. Men jag tar emot de bara för jag vet att du menar de!
Jag kommer ihåg när jag satt i ditt knä när vi åkte epa tillsammans med Albin. Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra.. Men jag kände kemin mellan oss och sen dess har vi lärt känna varandra ännu mer.
Jag är hur glad som helst att ha dig vid min sida varje dag och verkligen veta att du finns där.
Jag är verkligen ursel på att skriva texter men jag gör mitt bästa för din skull. Har nog skrivit bättre texter men de bättre texterna kommer senare när jag har lärt känna dig ännu mer.
Måste bara säga att jag älskar att reta dig genom att säga att du är min lilla klenis♥
fS
Kommentarer
Postat av: albin jensen

GULLIGT :D

2012-03-05 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback