Melodifestivalen och måla naglarna

Som rubriken lyder så ska jag titta på melodifestivalen och måla naglarna. Mina ser så tråkiga ut nu när det börjar bli vår så ska måla på lite färg.
Jag lägger upp lite mer om dagarna senare när melodifestivalen är slut. Kommer nog bli ett inlägg med text och ett inlägg med bara bilder, kanske lite text till bilderna bara.
Jag börjar tagga inför matchen imorgon! Ska packa idag redan så jag inte glömmer bort det, haha. Nejdå, men det kommer bli roligt att spela med damlaget ännu en gång. Trivs som in i bomben där!
Kommer att vara ännu mer upptagen nu när jag ska spela/träna med 98:orna och med damlaget. Men går nog inte på alla träningar, får inte träna för mycket så jag inte orkar med annat.
Ska spela denna säsongen med 98:orna och sen vet jag inte hur jag ska göra. Om jag spelar i båda eller om jag väljer en utav de. Kommer att försöka vara med båda lagen denna säsongen och se vilket som är roligast osv.
fS

Skulle inte tacka nej till denna bollen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback