Lördag-söndag

Lördagen började med att jag och mami åkte till smålänningen och Ica för att handla. När vi kom hem lagade vi pyttipanna med ägg och sedan kom Madde och Annie. Vi gjorde inte så mycket mer än att äta, chilla och snacka innan vi började fixa oss inför kvällen då vi skulle till reftele för att träffa lite kompisar.
Vi åkte in och träffade Nellie, träffade Ted och Albin igen, senare så kom Simon, Joel och Bengtsson så vi stack ner till pizzerian och käkade och sedan var vi ute lite. Bengtsson åkte vidare till någon stans utanför Tallberga så vi var ute lite till. Vi stötte på Robin, Jeppe och någon mer så killarna stog och snackade med de någon minut, chillade lite i centrum, träffade på Robin, Jeppe och någon mer igen och sen blev allt konstigt typ. Simon och Joel fick för sig att gå till Elias osv. Men sen så slutade kvällen hos Nellie med en SAW film. Grymt mysigt var det fast jag och Nellie fick sitta på golvet. Jag hittade Nellies lilla skafferi med choklad, ostbågar, chips, chokladbollar, damsugar osv. Och så var hon så snäll så vi fick äta lite utav det. Var så hungrig så jag typ tjockade mig hur mycket som helst.. pinsamt jao!
Sen så kom Maddes syster Elise och hennes kille Mattias, vi käkade, snackade, chillade och tittade på film när vi kom hem och sedan somnade vi alla tre, jag, Madde och Annie. Nellie kunde tyvärr inte sova över och Julia kunde inte komma så vi blev lite mindre än vad vi hade tänkt från början men aja.
Söndagen fick bli en väldigt lugn dag först. Vi ställde oss och kokade ägg, tog fram mackor osv. Och sedan efter en timme eller två började jag ta på mig och sen gick jag hem för att hinna plugga innan matchen. Läste hela kapitel sju i fysiken. Och matchen slutade 1-1, ville kolla på träningen sen när laget hade men fick typ inte på grund av att jag inte hade varit hemma och var tvungen att plugga och för att det regnade. Ville träffa hela laget och några från gnosjö som spelade efter oss men aja får träffa de sen när jag åker till Jenna snart, saknar dig!
Tyvärr så har vi inte så många bilder men ni får nöja er med en bild på mig, haha.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback