fem saker jag tycker är bra/sexigt med killar!

1, jag tycker det är sexigt när killar som har typ halvt långt hår och så plattar de det.
2, killar som skatar, spelar fotboll, kör cross, surfar, spelar amerikansk fotboll, stylar med en BMX och andra awesoma saker är hur sexigt som helst!
3, killar som är muskulösa är snygga, men killar som ändå vågar visa sin kropp som kanske inte är så jätte muskulösa tycker jag är jätte gulliga! Älskar när de inte bryr sig om att de måste vara snyggast, bäst osv.
4, när killar visar sin verkliga sida när de är med mig själv och när vi träffas i gäng, går nog inte ens att beskriva den känslan.
5, när killen pausa eller dör när de spelar bara för att svara på ett sms från tjejen. Det är älskar't och hur gulligt som helst!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback