EN NY DAG, NYA MÖJLIGHETER

Vaknade för någon timme sedan och nu tittar vi på tv och chillar.
Vädret är inte lika fint som det var igår menmen, jag hoppas att det blir fint imorgon och helgen!
Imorgon drar jag och Madde kanske till Värnamo för att shoppa och chilla, lördag blir det till Reftele och träffa kompisar och sen på Söndag kanske man spelar med damlaget igen. Jag känner på mig att denna helgen blir grym, ännu en grym helg!
Nu har vi fått hem New Bodyn med så måste gå ut och dela ut de, snart kommer kläderna till Stadium som jag har beställt och snart blir det Ullared två gånger på en vecka, tillsammans med skolan och sedan laget.
Nu börjar bli hungrig så ska nog försöka få ner Julia nu, haha.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback