Blod är inte vatten






Man behöver inte ha 100 falska vänner, jag står hellre ensam kvar än med flera falska vänner. Det finns vänner som snackar skit bakom min rygg, det finns vänner som ställer upp för mig när som helst, dom som älskar mig när jag är mig själv. Det finns vänner som mår dåligt när dom ser mig må dåligt. Det finns hundra olika saker. Människor finns till allt, precis allt.


Men jag har känt en person i exakt hela mitt liv, då vi träffades på dagen. Hon och jag gick på samma dagis, två olika avdelningar. Och vi är som syskon, men hon är systern jag aldrig fick. Vi delar allt tillsammans och ingen förstår hur mycket jag älskar henne.


Vi har delat en massvis skratt med varandra, vi har delat tårar, och även bråkat. Men vi får inte glömma det viktigaste, hur mycket vi har älskat varandra och hur många vi båda har ställt upp för varandra.


Det här är just till dig, så ta åt dig. Madelen Svensson.


Du får alltid mig på min egna balans, du hjälper mig upp när jag har hamnat på fel kant. Du hjälper mig alltid. Även om det inte är så farligt. Dina ord som du säger, dom sätter sig inom mig riktigt jäkla hårt. Speciellt när du säger att du älskar mig.

Jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig!

fS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback