sweden - france

Igår sov alla vi tjejer och Leon och Jonathan i aktivitetshuset igen, eller det blev inte så jätte mycket med sömn eftersom några var lite uppspelda osv. Jag var hur trött som helst och somnade två gånger men blev väckt båda gångerna med, haha. Vilket ryck jag fick båda gångerna, haha.
Leon kunde inte sova så vid sex på morgonen började han gå hemåt, haha, och Jonathan visste inte vad han skulle göra så han fick ta på sig och nästan springa efter Leon för att kunna gå med honom hem. Fattar inte hur dem orkar att gå klockan sex på morgon, fast som tur var körde mami hem dem för hon skulle ändå till jobbet då.
Sen när jag kom hem packade jag upp, åt frukost och mat sedan somnade jag i soffan och sov tills kvart i sex. Hade även träning idag, det gick ju inte så jätte bra.. Hade inte fokus någon gång, orkade inte springa eller så, så ja, får ta ut min energi imorgon istället då vi har match mot Smålandstenar. Hemma match, sista matchen innan vi får uppehåll.
Sverigen vann matchen mot Frankrike! Härliga mål, om dem ändå kunde spela så bra i första halvlek som i andra.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback