Svar till anonym

Sv: Du/ni kanske tog det på fel sätt, jag menade inte på det sättet. Oj, nu blev det lite krångligt och sånt.
Jag menade att jag och Simon har varit tillsammans tidigare och det gick inte så bra, så när vi började snacka igen och hålla på så ville jag hålla det hemligt först men sen efter ett litet tag visste väldigt många av det så det blev inte hemligt igen. Och när jag skrev ''Jag och min Simon Petersson♥'' menade jag att vi gillade varandra väldigt mycket, vi var nära att bli tillsammans igen och sånt, jag var jätte lycklig och många märkte nog det.
Så nu hoppas jag att ni förstår vad jag menar, puss.
fS
Kommentarer
Postat av: Matilda

Gillar din nya header :)

2012-06-20 @ 15:35:51
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback