spex 2012

Förlåt, jag vet, jag suger på blogga just nu! Men nu den senaste veckan speciellt har det varit så mycket med skolan, kompisar, Simon och allt så har inte hunnit. Idag var det spex i skolan, jätte roligt att titta på! Sång, dans och mycket skratt, det var faktiskt bättre än vad det var i vintras. Dem som var programledare eller vad man nu ska kalla det var Johan och Rikard, härliga killar. Dem visade sina talanger i sång, sjöng på finska, om skolan osv. Och så delade dem ut priser till innebandylaget (killar), elevrådet, kamratstödjarna (min syster fick gå upp), det sötaste paret, längsta ryggrad och en massa till, haha. Dennis vann längsta ryggrad, haha.
Imorgon är det skolavslutningen och jag har precis fixat klart håret. Det blir lockar, fast jag suger på att göra lockar. Håret bara krånglar och gör inte som jag vill.
Syster har fått sin system kamera som hon beställde förra veckan så imorgon ska jag filma när hon och dem andra i kören sjunger, fota en massa så imorgon får ni bilder!
fS
Kommentarer
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: vad händer idag då?

2012-06-13 @ 21:16:18
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback