om mig och Simon

Det är några som har frågat Simon och mig faktiskt tidigare om jag och Simon är tillsammans, och det är vi inte. Ni som frågade verkar ha sett det på min blogg, men som jag vet så har jag inte skrivit någonstans att jag och Simon är tillsammans.
Men vi höll på ett tag, sedan började vi tjafsa en del och nu snackar vi igen. Jag gillar honom jätte mycket, han är hur snäll som helst och jätte gullig. En härlig kille att krama!
Vi träffas aldrig, även ifall vi har sommarlov nu är jag typ upptagen hela tiden. Måste ändra på det!
fS
Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla vän, look at this!

http://memoriesinyourwords.blogg.se/2012/may/

"8. Är du kär? Isåfall, hemligt eller öppet?

Ja, jag är kär och jag tror faktiskt att det inte är så hemligt längre. Jag och min Simon Petersson ♥"

2012-06-20 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback