nationaldagen

Kom hem från Lissie lite efter sju och när vi vaknade drog vi oss i sängen tills klockan blev runt elva, tittade på film och sedan blev det stallet. Var ute och red i tre timmar tror jag, roligt! Lissie fick lite damp på Mirror, jag facebookade lite och massa. Skulle göra så Mirror skulle hoppa så var tvungen att göra på lite olika sätt, haha. Går inte in på det mer!
Imorgon blir det bad på idrotten, vill inte. Efter skolan går jag och syster till farmor och så ska vi fixa med min klänning tills skolavslutningen. Ni får en sneak peak på fredag skulle jag tro!
På fredag är det match mot Skillingaryd och vi måste ta dem! Ligger ju etta i serien med ett poäng, så måste ta dem!
Ska fixa mig inför natten nu, puss.
fS
Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är bra med mig :)

Vad gör du ?

2012-06-08 @ 13:15:44
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback