Jessy här!

Hejsan! Jag är en av människorna som ska gästblogga här dem närmsta dagarna. 
 
Jag har gästbloggat en gång tidigare på denna bloggen, det inlägget hittar ni här.
 
Så ah, tänkte berätta lite om mig själv. Mitt namn är Jessica för er som inte visste, men ni får gärna kalla mig för Jessy. Jag är 14 år och bor i Småland, precis som Felicia! På min fritid så sjunger jag väldigt mycket och spelar gitarr, vilket jag hade tänkt visa mycket utav i min blogg, men nu är det tyvärr inte så. Jag glömmer hela tiden bort att boka studion, och jag kan inte spela in hemma pga dålig mikrofon, men nu i sommar så ska jag komma ihåg att boka den! Jag tycker också om att fota, och det ser ni en del utav i min blogg! Dock så har jag blivit för lat på senaste tiden så det knappt kommer några bilder alls, inte bra!
 
Ska inte skriva så mycket mer nu, utan ni får gärna kolla in min blogg om ni vill! :) 
http://jessyland.blogg.se
 
En bild på mig.
 
Vi hörs senare!
/Jessica.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback