Jag..

Snodde listan av Elin Ernér, puss
fS

Jag är för tillfället väldigt glad fast mitt liv inte är på topp just nu.
Jag är bra på idrott, fast jag är ganska så lat av mig.
Jag gillar inte folk som säger att dem lovar men lovar det inte.
Jag fotograferar för det väcker många minnen i framtiden.
Jag är dålig på att visa vad jag egentligen kan göra, utan visa ett steg mindre.
Jag gillar en kille som inte vill bort från mina tankar.
Jag älskar frukt, mums♥
Jag vill ha sommar, sol och steek.
Jag är beroende av musik!
Jag har på mig mjukisbyxor, linne, sockar och underkläder.
Jag hör ljudet av musik från disney chanel.
Jag är rädd för spindlar och andra små kryp
Jag är pinsamt dålig på att att försöka äga ut vissa ibland, haha.
Jag dricker helst coca cola, tonic eller vatten.
Jag växte upp i ett hus som jag än i dag bor i, älskar mitt hem!
Jag vill en toppen sommar, 2012 summer here i come!
Din tur.

Kommentarer
Postat av: ♥ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: Vad roligt att du är med i Dagens Awesome! :)

Vinnarna dras ikväll!

Lycka till! ♥

2012-06-11 @ 20:21:45
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Ella

samma här, är också beroende av musik ;)

2012-06-11 @ 20:57:36
URL: http://duojagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback