Dagen!

Tjena! Just nu bara chillar jag och lyssnar på musik. Tror jag ska fråga någon om han/hon vill snacka skype, alltid trevligt!
 
Idag vaknade jag klockan halv 1 ungefär, och då så åt jag, sen så startade jag ett avsnitt av favoritserien "Awkward". Nya säsongen började inatt, så såg på det avsnittet som kom ut. Helt grymt bra var det! Längtar redan till nästa avsnitt. 
När jag sett klart det så åkte jag, broder, mamma & pappa till jönköping. Min bror skulle röntga sitt knä, så pappa följde med honom medans jag och mamma gick runt i lite affärer. Hittade macro-objektivet jag ville ha, och priset låg på 1,800 kr så det är ju inte så farligt! Får önska mig det i födelsedagspresent nästa år, eftersom i jul önskar jag mig en Mac ♥ Kommer dock säkert inte få någon, eftersom dem är så dyra. :( Aja. Efter ca 20 minuter så var bror klar, så då åkte vi och shoppade lite! Fick med mig 2 baseballtröjor(fast t-shirts), 1 t-shirt och 1 linne! Sedan så drog vi och åt, och då åt jag pommes som vanligt! nomnom. Sedan så handlade vi mat och sånt och så åkte vi hem. Nöjd med inköpen och sådär!:) Bild kommer någon annan gång, dock på min egna blogg.
 
 
Ha det bra!
/Jessy
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback