blev utmanad ännu en gång

Blev utmanad av Elin tidigare så jag svara bara på dessa frågor!

Elins blogg
Jessicas blogg

 

Jessicas frågor:

1. Vem är din förebild?
Innan så var det hofh, kandylandy eller Elin som var min förebild. Just nu vet jag inte, kör på mitt egna race!
2. Var det någon person som fick dig att börja blogga?
Min kompis Jenna var det som inspirerade mig mest faktiskt.
3. Vit eller mörk choklad?
Det är nog mörk choklad, eftersom vit har inte så jätte mycket smak tycker jag.

4. Har du rest utomlands någon gång, vart isåfall? Visa gärna några bilder!
Jag har tyvärr inga bilder på min dator. Men jag har varit Thailand två gånger och i Danmark en gång. Kanske har varit på andra ställen med, men kommer bara på dessa två.
5. När var du på bio senast och vilken film såg du?
Det var ett tag sedan och filmen var Twillight- Break down part 1.

6. Har du piercingar/tatueringar och vill du ha några, vad för några isåfall?
Jag har bara i öronen tyvärr, men skulle jätte gärna vilja pierca mig i navlen, läppen och fler i öronen. Och tatueringar, höften, nacken och lite fler stället. Fast inte några stora!
7. Vilken är den senaste låten du fått i huvudet? Länka gärna!
En låt som blev Dagens Låt: http://www.youtube.com/watch?v=Yyx0NFjVzEk&feature=g-vrec
8. Har du några djur? Vad för några?
Jag har två katter just nu, dem andra är borta. (På bilden kan ni se Micke som är borta och Molle)

9. Föredrar du svart eller vitt?
Hm, svårt.. Men vitt tror jag!
10. Skulle du vilja ha barn när du blir äldre?
Om du skulle ha frågat tidigare jag jag sagt ''aldrig'' men nu vet jag inte riktigt. Låter jätte hemskt jag vet!
11. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle fixa till här hemma först och främst, göra familjen lycklig och allt. Sedan shoppa en massa och sånt. Kanske skänka till barn cancer fonden eller något liknande.
Kommentarer
Postat av: ▲ Emelie Nguyen ▲

Tack för att du utmanade mig :) Har svarat och länkat!

2012-06-01 @ 21:33:48
URL: http://thuyduyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback