bacon bacon bacon

Syster håller på att laga mat, luktar bacon i hela huset mums! Blir spagetti med kassler&bacon + sås, ska bli intressant att äta. 
Jag är inte klar med packningen än, man ska med så mycket träningskläder och allt inom det. Men det blir nog bra ändå!
När mami kommer hem ska jag be henne att vi åker och handla. Ska ha med mig lite i bussen och under helgen jag är där. Ska vara nyttig och inte ha med en massa godis och sånt. En marabou kaka sen räcker det med godis för mig! Ska ha med mig powerade och frukt. 
Har fixat en hel del tidinställda inlägg, men mest är dagens låt. Har fixat tre tjejor som kommer att blogga under tiden jag är borta, ni får kika in och se vilka det blir. Jag avslöjar inget förens dem har skrivit. 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback