tömma hjärtat

Alla har sina dåliga dagar och idag har jag en utav mina dagar. Har suttit på rummet ända sen Nellie och Julia åkte hem och knappast ätit något. Bara druckit te och ''ätit'' vaniljkräm. Så kan ett av tecknena se ut när jag har mina dåliga dagar. 
Det är så mycket skit i hjärtat som jag egentligen bara vill släppa och skriva av men samtidigt vill jag inte att dessa saker ska komma ut här på bloggen och så. 
Men jag har mina underbara vänner som jag vänder mig till. Dem stöttar mig och försöker hjälpa mig. Även ifall handlingarna kanske inte är så stora trots allt som dem är nu i detta fallet så stöttar dem mig. 
Men handlingarna gräver verkligen en stor grop i hjärtat och man tänker på det ganska så ofta fast man säger att man inte bryr sig så jätte mycket så bryr man säger. 
Men jag ska inte förstöra mitt sommarlov med att sitta här och skriva om skit saker!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback